reede, 18. juuli 2014

Lambad on siin

Üks nädal saab taas peagi läbi. Nädalavahetuseks on ideid, aga mitte plaane. Täna õhtul kõrvalkülla grillima.

Mul on veetorni lähedal kontor, oma lauaarvuti ning... lambad. Lambad küll on natuke eemal, aga väga kuuldavad. Eile oli pikk kontoripäev, kuigi tulemuslikkus oli pea olematu, sest asjad sõltuvad nii mitmest inimesest. Äkki täna saab juba mõõtmisi teha. Mõõtmisaparatuuri kasutusjuhendist oli väga vähe kasu, Wikipedia õpetas õnneks tähtsamad asjad selgeks. Põhiline töö on seni olnud ootamine, mis pole sugugi lihtne.

Ma olen seni kõigidesse loengutesse läinud, kuigi ma kõiki täielikult ei kuula. Väheseid, aga mul tõesti ei ole veel seda tausta, et edasi minna igas suunas kõigi valemitega.Õnneks huvitavaid loenguid jagub, isegi kui saal on jäänud tühjemaks.

Hetkel on kuuum, ilmselt pühapäevani, siis hakkab taas sadama. Ma ei ole kindel, kas laupäeval on mõtet isegi proovida mäkke ronida, sest hetkel on juba 20minuti tasase maaga higi voolamas ning kurk kuiv. Võib-olla on rannailma kasutamise aeg hoopis.

Eile käisin korra ka turistide suveniiripoest läbi. Magnetid on ilmselt liiga lahedad, et neid ostmata jätta, aga muudes ma pole päris kindel.

Ma ei tohi ikka veel CMSi minna. Ma loodan, et peagi tohin!

850 tundi

Kommentaare ei ole: