laupäev, 30. märts 2013

Ilus päev

Esimene pitssall saigi valmis. See on väga suur, venitamisel igatahes üle 2 meetri pikk. Hetkel olen ma loomingulise lähenemisega selle põrandale sallide ja särkide peale laotanud. Päris sirgeks mina nööpnõeltega servi ajada ei suutnud. Ma saan aru, miks traati kasutatakse! Välja näeb see hetkel umbes niisugune. Ma ei tea, mida nii suure asjaga teha saab. Ilmselt ennast väga soojalt sisse keerata.

Eile käisin kudumisõhtul. Väga polnud vigagi, võib-olla julgen kunagi jälle minna. Kui kõik juba omavahel tunnevad ja suured sõbrad on, siis on raske sobituda. Lõngapood/kohvik on täitsa armas koht.
Täna oli toredate uudiste päev. Uue sugulasega esimene skaipimine isegi tehtud. Ja Harvard tegi oma õpilaste valikul vähemalt ühe väga õige otsuse.
Ja niisama oli ka täitsa ilus päev.

Oravaga botaanikaaias vastastiku uudistada ning kevadet erinevates õites näha.


Kommentaare ei ole: