teisipäev, 7. september 2010

Segadused kõikjal

Esimene koolinädal saab varsti täis, juhtunud on palju, aga samas ka nii vähe.
Meie vahetusõpilane on kohal ja on siin pea kaks kuud.
Aktus oli..halvastikuuldav, klassijuhatajatund kiire, tegevusi 1. septembris liiga palju, tõstvat, meisterdavat, juhendavat. Lõpuks sain ka puhata, aga koju oli hea jõuda.
Kool algas järsku, justkui ei oleks vaheaega mõne õpetaja meelest olnudki. Harjumine võtab veel aega. Klassis on uus tüdruk, minu inglise keele pinginaaber, kes oli aasta Austraalias ja nüüd on tagasi.
Tunnid on mõistlikud, aga igavad enamasti kahjuks. Vene keeles istun ma ees. Enam ei ole nii hull, kui 1. tunnis, aga ma võib-olla vahetan kohta.
Füüsika on parem, kui eelmisel aastal, aga ma pean järje peale saama, mul tekivad mingid arusaamatused ning neid on algul vaja lahendada,et asi taas sujuma hakkaks. Praktikumid tõotavad lihtsamad tulla, sest meile antakse juhend ning väga põhjalik kirjeldus, mida teha. Varasemad olid üks lause, milles väljendus heal juhul see, mida oli vaja saavutada.
Tundi ei jõua püssihoonest õigel ajal tagasi. Igaljuhul poest läbi käies ei jõua. Aga ega õpetaja kannata oodata uue materjaliga, seega segadust on palju.
Homme on esimene kehaline, mis on ainus tund, mida ma ei oota üldse, aga ma loodan, et see ei ole nii hull, kui ma kardan.
Laupäeval käisin linnas Oliviaga jalutamas, pühapäeval käisime tuba värvimas ning hiljem jalutasime. Jalutasime minu poole, tee peal meiega liituti, kolmekesi olime aias, ploomid lendasid. Jalutasime Salvesti juurde ning kahekesi tagasi minu majani ning natuke kaugemalegi. Jalad olid väsinud, aga hea oli.
Vesti üks pool on enamvähem valmis. Teine ka nüüd.
The Big Bang Theory kolm hooaega on läbi vaadatud, neljas ei ole veel telekasse jõudnud. Nüüd vist peab pausi tegema.

Kommentaare ei ole: