neljapäev, 5. august 2010

Magiskt men tragiskt

Mitt livet är konstigt. Jag gillar att leva, men varför alting måste bli så hård? Okej, det är bra, men jag kan inte bli lycklig när man tror inte. Okej, det vad fel, jag kan men vilja inte.  Vad jag tycker varje dag..
Min vecka har varit interessant. På lördags jag var på landställen men klockan 6 jag var i stan med min nya bågenjacka (jag har INTE motorcycel...) Men när jag ska ha alla 5 på min betygsdokumentet jag ska ha en bil. Men det är omöjlig. Jag talade om min lördagen. Klockan sex jag var nära väns huset.
Siin ma lõpetan inimeste piinamise vigase rootsi keelega ja jätkan sealt, kuhu asi pooleli jäi.
Sisse saanud jõudisn ma Muumiõhtule. 1 noormees ja 5 tüdrukut, mänge, sööki, pilte, nalja. Kell 1 tuli ideeteostus ujumaminekus ning Emajõkke mina ei läinud, aga edasi saata natuke lahkujat ning uba neljakesi suunduda Raadile, kuulata, tunda, et mõned asjad on siin palju tähtsamad kui teised. Laenasin oma vinge jaki soojavajajale ning kõndisin T-särgi väel öises linnas. Öine linn on ilus, päiksetõus on ilus, teekond oli pikk, aga kuna ma sain jaki tagasi, siis külm ei hakanud. Viimasena jõudsin koju mina hommikul 5.45 pärast Statoilis käiku. Tore oli, jakk on ka võrratu, ainult mu õlad näivad veel 5x laiemad.
Pühapäeval läksin perega sugulastele külla, tore oli, ennem olin kaasa küpsetanud koogi.Kui ma kell 6 tagasi linna jõudsin, siis mul oli tunne, et läheks ainult magama, aga ma helistasin ning varsti olin Ujula konsumi juures. Poest natuke sööki hangitud sõime ning genereerisime plaane. Lõpp-plaaniks jäi minu juures grillimine. Mõeldud tehtud, käidi linna teises otsas olematuid asju otsimas, poes varustamas end ning siis grillisime ning ajasime juttu. Mõnus oli ning päris palju asju jäeti mulle.
Lottaga sain kokku üle ülipika aja, ajasime juttu pikalt ning naersime palju. Hiljem tagastasin ehteid ning tegin plaani minna telkima, aga blokiti (üsna tõsi ikkagi ju! kolmekesi ei ole mõttetu) ja asi jäi ära. Sellest polnud tegelikult hullu, küll elame veel.
Teisipäeval olin linnas ning käisin paaris olulises ja paljudes vähemolulistes kohtades. Õhtul läksin Kauri poole grillima, ratastega sinna, liiga vara, oodata, süüa, lesida, siis minna vastu ning eksida natuke ära. Kell 9 sõitsin koju tagasi, sest ka kodus oli grill ja saun. Süüa sai ning saun oli mõnus. Inimesed olid mõlemas kohas lahedad. Kaine autojuht 3 vahtralehega.
Täna käisime kahekesi ujumas ning siis riideid proovimas. Mitte väga edukas, linnas korra, pingil istuda ning mitte midagi plaanida, kuid siis läksin kiiresti koju. Peagi vaatasin, kuidas remontida rattakummi ning siis ratastega sõitma. Siriusest kaasa juustuburger, seda nosida raudtee ääres, siis sõita mööda pisikesi tänavaid ning minna teed ja küpsiseid sööma-jooma. Pool kaksteist hakkasin koju sõitma ning mul ei ole rattal ühtegi tuld, aga õnneks olid mõned tänavavalgustused ikkagi sees.

För inget är logiskt
För att Ingenting är magiskt
Och det är så tragiskt
Så jag springer tillbaks till dig 
Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll 
Håkan Hellström - Magiskt  men Tragiskt  

Kommentaare ei ole: