kolmapäev, 7. juuli 2010

Gruusiasse

Ma sain täna vennalt täiega kriimustada ja kolkida ning mul oli totaalne masendus mingil hetkel, siis see on täiesti kadunud ning mul oli väga tore õhtu.
Kitarr(aus olles 2 kitarri), rõdu, madrats, vari, läpakas (elagu wifi;)) ning mis põhiline - sõber.
Aitäh, et Sa tulid, kuigi jah, esialgsest eesmärgist täidetud sai vähe, aga seda minu süül pigem.
Jalgpall vaadatud, Holland finaalis ja see tähendab, et ma ei näe homset kohtumist.. Lennukis ju ei ole otseülekandeid või on? Võiks olla, aga ma ei julge sellele loota. Loota tuleb sõnumitele. Finaal ja pronksikohtumine lähevad jälgimisele kohalikest kohtadest juba, Mina ja minu vene keel saavad suure katsumuse, aga õnneks on käed-jalad ning muud keeled ka abiks.
Natuke rohkem kui nädala pärast tagasi.
Hetkel on lennuni jäänud veel üle 21 tunni, seega esmane pakkimine on tehtud, aga hommikul läheb kontrolliks, mis kaasas, mis maas. Põhiline on võimalikult õhukesed riided kaasa vedada. Ma loodan, et seal ei saja, sest muidu on problemaatilisem. Jopp ei mahu kotti ära.
Ai, viimaseks kolmeks päevaks lubatakse äikesevihma.
Äkki peaks ümber mõtlema? Või uue ilmaennustuse otsima.

Kommentaare ei ole: