pühapäev, 25. juuli 2010

Folgitud

Neljapäeval sain ma väga põneva küllakutse, mis edu korral saab teisipäeval teoks, sest neljapäeval ma suundusin perega folgile ning ei saanud külla minna.
Viljandi folk on üsna tuttav, kuigi ma olin seal 3.korda. Samad kohad, samad head artistid, muidugi ka uut ja põnevat ning palju toredaid inimesi, kellega juttu ajada, aega veeta või midagi teha.
Esimesel päeval olin põhiliselt koos Kadri, Liisa, Brita ja Liina-Maiga või magasin. Kontsertid olid toredad, Vägilased oma hiilguses ning ussijooksus lagunes mu sandaal. Sellest ei olnud väga hullu, joosta ja hüpata sai ikkagi. Pärast kontserti sattusin ma juttu ajama kirku ette ning juttu jätkus kauemaks. Inimesed, keda ma kunagi näinud ei olnud olid altid suhtlema ning mitmeid  teemasid arutama, kokkuvõttes jäin ma kauemaks, kui ma arvasin ning telki kontserdile ei jõudnud.
Neljapäeval oli ilusaim äike, mida mina olen näinud. 2,5h välke ning lõpus ka müristamist - kuni 30 sekundit korraga.
Reede hommikul ärgates oli esimene eesmärk leida vesi. Väike külma veega tiik oli parim, mida hommikul soovida. Reedel saabusid Viljandisse ka Hiie, Merike ja Randon, kellega koos oli vägagi tore.
Laupäeval saabus ka Kaisa ning pärast rannaskäiku saatsin kõik nad teele - alustuseks Pärnusse. Enne keskööd startisime tagasi koju.
Täna käisime sugulastel külas ning karjääris ujumas.
Justkui midagi erilist ei olnud, aga inimesi oli tegelikult palju rohkem, kellega sai juttu aetud ning pisiasju, mida sõnadega on raske edasi anda näiteks sõnumid Janile.

Kommentaare ei ole: