teisipäev, 1. juuni 2010

Laste eest kaitstud

EKSAM
Riigieksam geograafias siis.
Ära kunagi kaota punkte seal, kus neid kaotada ei tohi. Leedukad, muudate oma pealinna nime ajutiselt ära?
Muidu oli eksam tehtav ning 11.15 oli mul valmis,. Leidsin ühe komavea ja palju kaardivigu eksamis.
Pärast eksamit Lille, et vahetada ära riided. Sukad retuuside vastu, must põlvini seelik miniseelikuks, valge pluus topiks. Tossud ka muidugi jalga Linnast osta paberit ning siis joosta appi.
ABI
Paneme telgi püsti. Paneme. Miks ainult mina panen? Miks juppe ei ole. Olgu, teeme lühema. Kui telk oli peaaegu koos, selgus, et kõik oli vale. Mis siis ikka, lahti ning uuesti kokku. Õigesti. Mina juhendasin jooksin ja seletasin. Üllataval kombel, oli mul ruumiline taju ja nägemine korras. Ideaalne. Kõik rakendatud ning telk püsti.
Ma olin üliväsinud sellest organiseerimisest ning läksin mujale appi. Varsti sain teada, et telk lendas minema ning see võeti lahti. Nii palju minu pühendumisest.
Natuke mujal abis, kallistamas, Turuhoones, Lillest läbi ja sööma. Söök oli hea, aga ma olin nii väsinud, et ma magasin pooleldi laual. Süüa ning siis saada energiat, et lollitama hakata. Joosta läbi vihma telgini ning siis edasi. Saades üsna märjaks, teha Soome lippu, osaleda õnneloosil, tõlkida eesti keelt inglise keelde, vaadata esinejaid. Põhiliselt lihtsalt jõlkuda ning juttu ajada.
Vihm läks tugevaks ning varsti pidi hakkama telke alla võtma. Miks ma olen selline, kes aitab vähegi, kui jõud üle käib? Ja jõud käib üle, kasvõi tahtejõuga. Siis lahkelt pritsiti mind vett täis ning leiti, et ma olen ainus, kes saab märjaks seega osaleb märja T-särgi võistlusel. Vapustav. Kahekesi võtta maha suur telk, toppida see imevahenditega kotti, vedada see läbi pargi ning minna lava ette hüppama.
 Väsimus sai võitu ning kodus on hea olla, Väsinult nüüd veel õppima. Inglise keele arvestus homme.

Kommentaare ei ole: