pühapäev, 16. mai 2010

water+volleyball=walley ball

Ilm oli muutlik, aga vihm soe seega võrkpalli mäng toimus. Kanaliäärsed platsid on ilma võrguta ning suurte loikudega. Esimesed 3 mängu mängisime seal, kus oli vähe vet, siis muutsime taktikat ning vahetasime vesisema väljaku vastu. Minu võistkonnale vesine väljak sobis ning mõlemad sealsed mängud võitsime. Esimesed 3 olime kaotanud. Lõbus oli ning järjest olulisem oli vesi platsil. Pritsimine kasvas, kuni esimesed maandusid vabatahtlikult lompides. Mina õnneks siis veel mitte. Seniks kuniks. Jalutasime randa, et ujuma minna. Minul ei olnud ujukaid kaasas ning ma olin kõhkleval seisukohal.  Kõik läksid ujuma, ma passisin päikse käes ja kuivasin. Kuniks...mind võeti kätele ja viidi vette. Vesi oli üllatavalt soe. Vägagi soe isegi. Pärast oli jahe, sest riided olid märjad ning päike ei paistnud, aga ei midagi hullu. Kodus tass teed ning enam ei ole külmusest jälgegi:)

Kommentaare ei ole: