pühapäev, 23. mai 2010

Ilus päev

Mul on tohutud päevitund randid tänasest päevast. Päike lihtsalt võttis ning minu joodikupäevitus on stiilsem kui enamikul joodikutest- rinnahoidjapaeltest randid, topi randid ning kaks päevitunud poolringi nende rantide vahel. Mõnikord ma vihkan, et mulle päike nii kergelt peale jääb.
Täna käisime Retroseiklusel. Mitte päris retrolikult, aga lahe oli. Esiteks oli varbaküünte värvimine roheliseks nii, et mingi turist (60a mees) tuli, võttis soki ja kinga ära ning lasi oma ühe jala varbaküünd ära lakkida. Kõige rohkem välismaist kajastust tuleb:D Riietus oli enam kui stiilne, ülesanded põnevad, raekoja platsil päevitamine mõnus, veega pritsimine veel parem, purskkaevus sulistamine oluline, jäätiste kugistamine vajalik:D
Ma olin tubli ja jõudsin kella neljaks koju ning hakkasin julmalt geograafiat õppima, aga sellest oli abi, ma jõudsin ühe õpiku läbi lugeda põhjalikult.
Homme on ropult-ropult õppida, aga see on alles homme:)
Neljapäeval käisin ma lasketiirus Valgamaal. Laskmine on tore ning ma sain päris Kalašnikovi hoida ja uurida:) Lisaks veel muid relvi natuke.
Reedel Lille ning enne Taskust läbi, et ilmakohaselt riietuda ehk uus topp. Koosolek, kus oli kohal 2+2 inimest ning mängud palliga, mis on täring. Pärast külla ning öösel autojuht. Tohutu väsimus oli õhtul, sest ma tõusin varem ja läksin hiljem magama ka, et tasakaal oleks. Igal juhul koolis midagi väga uut ei ole, aga kirjandus on tore ning ülejäänud ained enamasti isegi ka:) Eranditega, aga siiski.

Muide, see on väga lahe üritus!! Tulge kõik. Lisainfo

Kommentaare ei ole: