pühapäev, 9. mai 2010

I need another story

Kodanikuportaal ei ole kõikvõimas. Vähemalt seni, kuni sa oled piiratud ehk ilmselt alaealine. Sa ei saa teha statistikapäringuid. Sul ei ole hauaplatsiandmeid (mida veel?) ega pensionitoetusi.
Aga ma sain vaadata oma lõputunnistust ning kontrollida, et ma olen kirjas riigieksamil. Olen täiesti kirjas ja nüüd peaks vist otsustama, kas SMS tulemusega on ka hea asi. ID-kaart tundub kasulik olevat küll:)
Elust.
Inimesed on kummalised.
See on üks mu lemmiklause, kuna see ei aegu ealeski.
Ma ei saa aru, kas siirus või peidetud iroonia.
Sa oled see, kes võib süüa palju tahab.
Söömisvõistlused.
Kasvav organism jne
Vaadake palun mulle otsa! Kas ma näen välja, nagu ma oleks kasvuspurdi eas veel? Teoreetiliselt ma veel natuke kasvan, aga 181cm on tüdruku kohta juba päris hea tulemus ilma, et edasi peaks kasvama.
Ma ei ole piitspeenike. Ilmselgelt mitte 0-suurus. Ma olen üsna korralikult normaalkaalus. Olgu.
Miks ma tundun siis sööjana? Kas ma olen paks või keegi arvab, et piisvalt peenike, et söögis on kõik alati suurtes kogustes lubatud? Ei tea, ei tunne vajadust kauem muretseda ka. Kui vaja, siis muretsen, aga seniks käitun nii, nagu mina tahan. Seni kuni see võimalik on.
Ja tegelikult ma ju ikka muretsen.
Kitarrist.
Ma õpin, tegelen, püüan mängida, harjutan. Muutused on, areng ka, aga aega on vähe ja väsimus suur. Ootan suve, sest siis on aega. Rohkem vähemalt kui hetkel.
Got no reason, got no shame
Vabadus on parim, mis saab olla. Ma tahan kasutada oma vabadust, sest mis kasu on kasutamata võimalustest? Põhjused ja tagajärjed, võimalused ja teod.
Ja muide, ärge tahtke head mälu. See on tüütu, kui sa tead, mis leheküljel see informatsioon on, mis aastal ta kuulutas välja riigid ning kuidas põhiplaanis asad käivad.
Ma mäletan neid asju, mida ma loen. Mitte fotograafilise mäluga, aga piisvalt hea mäluga. Ja need ei unune kergelt, kuigi vahel tahaks. Headel asjadel on halvad küljed

Pealkiri pärineb One Republic'u laulust "Secrets" nagu ka tsitaat.

Kommentaare ei ole: