teisipäev, 9. veebruar 2010

T ä h e d

Taevas ei ole hetkel tähti.
Aga kusagil nad siiski äkki veel on?
Maailm käib ringi, kuigi ma palusin, et ta korraks peatuks.
Miks peaks maailm alluma Sulle?
Kunsti õppimine on seni kõige hullem õpikogemus mulle.
Mis ei tapa, teeb tugevaks - Sa elad üle.
Kurtmisele mõeldud aeg kulutatud õppimisele.
Vingumine ei muuda asja, teod võivad muuta.
Ebaõiglane õiglus valitseb siin maal.
Õiglane ebaõiglus ei lahendaks ju probleemi.
Ma annan kõik, et saavutada midagi,
aga mul pole õrna aimugi mis on midagi.
Miks Sa siis pingutad nii nagu segane?
Igaks juhuks. Kunagi äkki on kasu.
Me õpime, et elada ja elame, et õppida.
Ma ei saa teistes ja endast aru.
Kunagi äkki saad. Jälgi, räägi ja küsi.

Elu on kiire ja segane, aga see ongi elu. Vist.
Sa lauseisse nad järjekorda kavalasti saama pead.
Ja ühel õigel ööl..
sest Sina nüüd võid,
sest Sina neid sõnu nüüd tead.

Kommentaare ei ole: