reede, 26. veebruar 2010

Minuga juhtub alati midagi

Midagi läheb metsa. Alati läheb - kes teeb lihapalle ning kõrvetab oma näpu vastu taldrikut ära, paneb taignasse nii palju vett, et kuivatab vahepeal lihapalle, sulatab šokolaadi nii, et vesi sisse loksub? Köögis lihtsalt läheb midagi viltu.
Sünnipäev on nüüd pooleldi seljataga. Vanuseliselt on uus aasta käes, aga sünnipäevapidu alles tulekul. Kahjuks on muidugi neid, kes tulla ei saa palju, aga tuleb nii palju kui tuleb ning selle pealt tuleb teha parim, mis teha annab:) Algus on paljutõotav - vett ei ole. Ma loodan, et teemapidu Eesti 18.saj elektriga läheb kõigile peale. Ega ei ole midagi, kui väljas on poolde reide lumi ning kalpsata paarkümmnend meetrit eemale. Minu jaoks on see piisavalt pisiasi, millest end mitte häirida lasta. Kuigi vesi oleks kasulik, saab vajadusel ka ilma.
Koolis on see nädal olnud niii sünnipäevanädal, kui saab - igal koolipäeval peab keegi sünnipäeva. Mul õnnestus saada kolmes keeles õnnesoove neljapäeval.
Ma sain sünnipäevaks kitarri. Nüüd õppimine käib, kuid üllatus-üllatus, pärast 2 päeva ma ei ole ikka professionaalne kitarrist. Õnneks ma seda ei oota ning motivatsioon kasvab, mitte ei kahane;)
Someone said the truth will out
I believe without a doubt, in you

You were there for summer dreamin',
And you gave me what I need.

Mind hakkas lihtsalt "Eternity" kummitama ning mulle meeldib see laul. See on nukra alaooniga, aga mina loen välja positiivsust. See on hea.
Homme-ülehomme tulevad vinged päevad;)

Kommentaare ei ole: