esmaspäev, 18. jaanuar 2010

Ülivõrded

Ma alustan negatiivse poolega, sest siis ma saan lõpetades ennast positiivse meeleoluga täita.
Kool sakib. Õigemini kunst sakib. Ma sain kõige raskema teema kontrolltöösse ning ma ei osanud seda väga palju. 1. feil. Füüsikaolümpiaad läks vääga metsa, aga tundub, et kui mina olen loll ja tunnen ennast lollilt ja teen lolle vigu, siis mis valemiga on olemas minust veel hullemaid. Ehk ma sain füüsikas vist siis ikkagi 5. koha kümnendike seas. Mis ei ole sugugi paha, algselt pandi isegi 4. Aga sellega kaasnenud hea meeleolu kustutas kunst ning et sellest veel vähe ei olnud suutis Kaur ka veel tõelise "komplimendi" pilduda: "Ma langesin ka nüüd sinu tasemele" (ehk ta kukkus füüsikas neljandaks. Aitäh, et keegi raatsib langeda.
Eile oli hull päev. Hommikul kell 9 äratus, et õppima hakata. Ajalugu, kunstiajalugu ja vene keelt põhiliselt. Hetkel ka vene keele lehed lahti ning areng on isegi toimunud. Mitte küll tänu arvutile, aga vähemalt ma juba saan ise oma tekstist aru. Eile oleks ainult õppimisega masendav olnud. Seepärast ma satungu msn'i et saaks natuke suheldagi. Mitte et ma seal ka oma meeleolu väga muudaks, aga mõnikord aitab. Naljakad asjad aitavad ka. Ning laulud mõnikord.
Aga kõige paremini aitavad head meenutused ja mälestused.
Hetkel ma meenutan laupäeva ning see tekitab hea tunde. Isegi tohutult hea tunde. Sest siis oli tore õhtu. Kuigi talent ei olnud suurepärase tasemega, siis Kalle sai lõpuks edasi, erinevalt Sandrist ja Kaurist aga eks finaal tuleb parem;)..Hmm..Mis tuletab mulle meelde minu ülesannet. Ja pärast talenti. Ma siiani ei suuda seda uskuda. Aga mind võeti kukile. Päriselt. Korralikult. Mind!? Liiga uskumatu, aga kuna ma ise olin päris kõrgel siis tulemusena, siis ma vist usun:D Lihtsalt haige, kui tugevad poisid ikka olla saavad. Ja kui erinevad. Aga küllap nii peabki olema. Ja laupäeva õhtul tegime veel kooki, mängisime aliast ja ajasime juttu ehk mõnus ja rahulik oli. Kuid ikkagi naljakas:D
Inimesed teevad minu elu täiuslikuks neil hetkedel, kui ma ise sellega hakka ma ei saa.

Kommentaare ei ole: