kolmapäev, 27. jaanuar 2010

Mitt livet

Ma olin kaks päeva haige, kuid mind õpetati selle juures nägema häid asju ning ma püüan nüüd selle nädala head asjad uuesti läbi mõelda.
Esmaspäeval läks koolis kõik mõistlikult ning näitering toimus, kuigi ma ronisin matemaatika olümpiaadikursuselt varem ära ning olin matemaatika tundi enne seda hilinenud.
Esmaspäeva õhtul ma jäingi haigeks ning teisipäev möödus läpakaga voodis lebades.
Nüüd positiivsed asjad eile ja täna:
Ma sain privaatkontserti
Ma sain kinnituse, et ma olen loll
Ma sain "Fight Club" läbi loetud
Ma sain kirjutada endale 3A4 kunstikonspekti (teemast kõrvale kaldumine)
Ma sain rääkida pikalt ja põhjalikult paari inimesega
Ma sain kisselli juua voodis
Ma nägin ära päris mitu head videot nagu see:

Ma sain selgeks mõne laulu sõnad
Ma tean nüüd, mida ma tahan rohkem, kui enne.
Ja kuna mu tervis on parem, siis ma olen veel õnnelikum:)
Homme jälle kooli ning mingile mälumänguvõistlusele.
Maailm on ikka ilus, külm ja hea koht:)
If I could wake up in a different place, at a different time, could I wake up as a different person?

Kommentaare ei ole: