neljapäev, 21. jaanuar 2010

Jäklar!

Jag hattar att jag gillar er så mycket. Men jag kan göra ingeting. Jag måste vakna varje morgon, gå till skolan, lässa och längta efter er. Och när kvällen kommer jag kan göra allting jag vill. Jag tänkte om er och jag förstode varför jag längter varje dag efter er - ni är mina nyttiga delarna. Tack att ni är här eller där för mig. Ursäkta. Felt språket.
Ma käisin täna teatris. Iseenesest etendus ei olnud hull, aga mulle see väga ei meeldinud ka. Ma ootasin midagi palju enamat. Ma loodan et väikevennale vähemalt meeldis. Minu teatrielamust rikkus ka halb enesetunne. Ma ei tohi haigeks jääda, ma ei taha haigeks jääda, ma ei jä haigeks. Võib-olla.
Kool oli jäkla. Lihtsalt mulle ei meeldi neljapäevad. Liiiga humanitaarainerohke ja igav. Kuigi homme on isegi hullem - 4 füüsikat hommikuks. Iga ühe unistus.
Kunstiajaloos ma nägin täna midagi ilusat. Mitte midagi õpikus, tunnis või jutus, aga läbi akna. Päikesetõusu kiirte langemise järgi Jaani kirikule. Vaadata, kuidas tuhm kivisein sentimeeterhaaval särama lööb ning kogu see erksus, mis oranži ja sinise taeva vahel tekib - see on mõnus.

Kommentaare ei ole: