pühapäev, 8. november 2009

Matemaatika, keemia ja elu

Reedene päev algas paljutõotavalt. Hommikul veerand üheksa bussiga Haanja poole ning alates kella 10 kokku 3 erinevat loengut ja ülesandeid. Hmm..Ma õppisin uue kaardimängu ära. Aga LUMI oli maas. Seega kui mina, Lotta ja Angela hakkasime ära minema ming pidime jalutama umbes pool tundi Kurgjärvelt Haanjasse oli see nagu talvemuinasjutt. Lumine mets, künkad, hakkab hämarduma. Õhtul kella poole seitsme paiku jõudsime bussiga Tartusse. Ma läksin näiteringi ning sain isegi ühes etüüdis osaleda. Näitering oli koos keskmise rühmaga ning arusaadav miks. Mina jõudsin poole pealt ja olin oma vanuserühma 3. Kui näitekas läbi, sai õues lumesõda tehtud. Vääga mõnus ja kuigi oli märg ja külm ka vahepeal (ilmselgelt on kaelusest hea lund sisse toppida). Mingi aeg hanikisime kilekotid ja Kassitoomele kelgutama. See oli lõbus. Rongi ja eraldi ja selili lihtsalt ja veeredes ja teisi kaasa tõmamtes ja alla libisedes ja lumememme tehes ja sellega allasõitu pildistades. Läbiligunenutena käisime Grepis soojenemas.

Laupäeval oli keemia lahtine võistlus. See oli kerge läbikukkumine, sest ma ei õppinud selleks ja ilmselgelt ei olnud ka reedel mahti midagi üle vaadata. Aga pärast seda sai maale sõidetud. Issi pidas sünnipäeva. Mõnus oli metsas jalutada ja nautke ära eksida, aga jalaälgede järgi oli tagasitee leidmine üsna võimalik.

Täna vedasin ma üht vennakest lasteaiakaaslase sünnipeävale ning pärast seda läksin linna. Natuke jalutamist ja jutuajamist (mõtteline tagurpidisalto:D) ning Lilles käimist. Hiljem läksin ma Intsuga Suudlevatesse tudengitesse sööma. Mnjah söömisest oli asi vahepeal kaugel. PS Ma ei anna sulle seda kirjutatud sõnumit veel andeks! Ma pean tagasi tegema.

Kommentaare ei ole: