pühapäev, 15. november 2009

Håll käfter!

Nädal kooli jälle möödas. Kool on sõltuvalt nädalast lihtne või tohutult väsitav. Kuna see nädal oli lihtne, tuleb järgmine tappev - homme on keemiaolümpiaad ja mälumäng, neljapäeval füüsikaolümpiaad ja tõlkevõistlus (kui ma ikka julgen sinna minna) ning laupäeval on geograafia piirkonnavoor. Ja tegelikult oleks reedel mu klassi ööakadeemia ka veel. Mõni nädal lihtsalt on kirjeldatav ühe sõnaga - overbooked. Aga äkki ma saan hakkama? Kui ma saaks füüsikaolümpiaadil ülivõimsa tulemuse, saaks ma arvestusest ära. Aga seda ei või isegi unistada, sest ma ei saa teatud osadega läbi. Aga kui nüüd järgmine nädal ka üle elada, võiks lihtsamaks minna.
Tantsukursused on masendavad ja ball on vähem kui 3 nädala pärast. Ja ma lähen, sest ma nii tahan näha balli. Ma ei ole kunagi ühelgi käinud. Aga tantsimises on ilmselged arengud, aga need jäävad ikkagi alla igasugust arvestust. Ja täna ma avastasin, et kuna mul on üldse 2 kleiti siis oi- kumbki ei sobi ballile ehk kust leida endale kleit...
Ja viinaga immutatud(loe: uputatud) kooki ma ei armasta.
Ning kaelalahast oskan ma paigaldada.
Ja rahulikkus on tohutult kasulik.

Jag älskar inte dig medan jag älskar dig igår men jag hattar att jag älskar dig så mycket.

Kommentaare ei ole: