reede, 1. mai 2009

Tantsupidu

Minu villirekord on nüüd mõlemal jalal kokku viies kohas villid, millest 2 olid kunagi paar päeva tagasi verised. Aga eilseid või tänaöiseid ville ma küll ei kahetse. Minu süü pole, et mul normaalseid kingi lihtsalt ei ole. Ja siis ma panin eile Lasva peole oma kõige uuemad kingad, millel ikka konts (7cm) ka all on. See oli lahe. Ma pelgasin, et ma olen ikka väga ebanormaalselt pikk, aga kõik sõltub sellest, kelle kõrval sa parasjagu seisad ning hoopis siis, kui ma kontsad viimaseks tantsuks ära võtsin, tundus kuidagi väga lühike tunne:). Minu tantsuoskus ei ole minu tugevaim külg, aga kui juhitakse ja ei pea tantsima 100% õigeid samme, siis on tantsimine väga lahe. Polka on vist ruudu rumba järel üks lihtsamaid, millele võiks pihta saada ning vähemalt ma proovisin. Ilmselt mõnikord tulid sammud kogemata peaaegu õiged. Igal juhul vaatamata sellele, et vasakule jalale toetamine on hetkel tunduvalt raskendatud, lähen ma mõnikord kindlasti uuesti. Palju põnevam viis tantsusamme õppida, kui püüda neid kusagil lihtsalt pähe tuupida. Ma loodan, et kunagi oskan ka mina hästi tantsida.

Kommentaare ei ole: