reede, 11. jaanuar 2008

tublidus ehk tublid lapsed reedeti koolis ei käi

Mina läksin täna kooli, kuigi mul oli vabastus. Ma lihtsalt leidsin, et kui ma puuduksin igakord, kui mul on luba, siis ma reedeti käiksin 3.veerandil haruharva koolis. Kuna reedeti on aga minu üks lemmiktunde - ajalugu - siis ma ei taha koguaeg puudud. Teised imestasid küll, et miks sa ei maga kodus, kui võimalus on.
See nädal on koolis üldiselt üsna igav olnud. Ainult ajalootunnid on meeles, muu eriti ei ole.
Homme on keemiaolümpiaad. See tähendab, et isegi laupäeval ei saa nii kaua magada kui tahaks. Aga elan üle.
Lisaks olen väga-väga mures oma matakursuse pärast. Tähtaeg on pühapäeval, aga mul en vaid üksikud ülesanded lahendatud.(
See nädal tõi kaasa uue istumiskorraludse eesti keele ja kirjanduse tundides. Miks ma pean vastutama oma uue pinginaabri komade eest? Ei tea, aga see on kohustus.

Fall Out Boys - Thanks for the memories

Kommentaare ei ole: