reede, 28. detsember 2007

lihtsalt nii ongi?

Pikad jõulupühad edukalt seljataha jäetud ja kingid kätte saadud ja kõhud ümmarguseks söödud ja kõigil lähematel sugulastel külas käidud ja hunnikute viisi jõulutervitusi saadud/saadetud.
Minu kingisaak sellel aastal:
hunnikute kaupa kommi ;)ja pähkleid ja puuvilju
jõulusokk
3 raamatut ("Tüdruksõber koomas", "Alkeemik", "Rock`n`roll ja ridamaja")
rootsi keele õpik + CD
Terminaatori CD "20"
võtmehoidja
Eile käisin ma koolis. Natuke imelik oli vaheajal minna, aga sai käidud. Keemiaolümpiaadi ettevalmistus. See on raske, sest kui ma ühest asjast aru ei saa, siis on ülesehitus selline, et siis ei saa kogu ülesandest midagi. Mõnes mõttes hea ülesehitus, aga natuke rasked ülesanded on... Harjutamise asi;)
Täna on telekas film "Klass". Ilmselt jõuluajal päris panna ei lastud, sest miskipärast telekas arvestatakse jõulurahuga ja näidatakse komöödiaid ja vahel harva mõni draama. Näiteks näidati draamat "Anna edasi" (Pay it forward). See oli üks vähestest kurbadest filmidest jõuluajal. Ma ei näinud seda filmi seekord nagu ka eelmine kord, aga ma olen seda kunagi varem näinud. see on film poisist, kellele antakse koolis ülesanne teha projekt, et maailma muuta...ja see ellu viia. See õnnestub, aga poiss saab ise surma, kui kaitseb endast nõrgemat. See film on sellepärast hea, et see näitab, et maailma võiks veel saada muuta, kui mõelda laiemalt, kui maailm meilt ootab. Filmis on koht, kus küsitakse, et mida maailm sult ootab. Ja vastus on "Nothing". Maailm ei ootagi meilt midagi. Aga kõik tegelikult ootavad, et ta ootaks.

I`m looking for words at the top of the mountain,
to tell you my friend that we reached the end
Things are so different - a little insane,
they will be us and maybe the sad rain

Brainstorm - Weekends Are Not My Happy Days

Kommentaare ei ole: