reede, 16. november 2007

23. lugu


Vene keele tund oli peaaegu nagu heategevuse kontor. Kõik, kellel vähegi oli sente, annetasid need kingifondi ,et inglise keele õpetajale kaart teha. Allkiri kaardile oli : Soovivad 8a Müüri-lapsed. Kõik ei saa võib-olla aru, aga täpsustus, et õpetaja nimi on Müür.
Täna Helenaga me vaidlesime, et kummal on õigus:) Mina olen kindel, et see, mida Helena pakkus sinna ülesandesse ei sobi. Samas mul ei olnud ühtegi paremat ideed. Ma ainul tean, mis sinna ei sobi.Rasmus ka ei teadnud. Ülesnne oli lõpetada skeem Prantsusmaa riigikorra muutumisest Suure Pr. revolutsiooni ajal. antud oli
absolutism>.................>..................>.................>vabariik
Mina oskaks lisada
absolutism>konstitutsiooniline monarhia>diktatuur>....?...........>vabariik

Pildil minu matemaatika olümpiaadi kommentaar...(Sain 3.koha koolis)


Good Charlotte - Emotionless

Kommentaare ei ole: